10 sanningar - AGAIN

- jag stör mig sjukt mycket på när man planerat något, och sen så blir det inte av.
- jag får jättelätt ångset på saker, blir jättefrustrerad.
- jag älskar att kolla på disney chanel, när det inte är tecknade skitprogram
- deckar filmer som wallander och beck, är läskigare än skräckfilmer!
- jag har aldrig varit utomlands förutom filippinerna en gång, * om inte danmark räknas *
- stephanie, johanna & emma clarin är dom närmaste vännerna jag har.
- jag är oftast blyg, men efter ett tag brukar det släppa och jag blir som crazy frog!
- när folk inte svarar mig i chatten efter ett tag, så tror jag ALLTID vem det än är att jag är jobbig.
- i sommaren kanske vi ska till turkiiieee
- jag hatar folk som går efter utseende, man ba: fuck you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0