you give me reason to smile

jag kan inte fatta att det redan är fredag, veckan har gått otroligt fort så det är bra!
bara en vecka kvar tror jag för sen är det äntligen lov, hoppas att det händer något riktigt roligt då för just nu händer samma sak varje dag typ.

idag är jag ju som sagt sjuk men johanna kommer ändå över och vi ska nog hyra film om jag orkar dega mig ut men mest rädd är jag ju om någon lärare ser mig och tror att jag skolkat eller att jag blir mer sjuk!
aja nu ska jag gotta mig med jensens barbeque, (y

för att jag älskar dig mer än du tror


Kommentarer
Postat av: lina

fina bilder men kallt?? :o

2012-02-03 @ 19:35:14
URL: http://linannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0