veckans planer


några saker jag ska göra denna veckan men allt kan gå hur som helst.. just nu så har jag och johanna ätit klart frukost, inte så nyttig kan jag säga er! hatar mig själv eftersom jag aldrig kan låta bli att äta något gott, ska iallafall ut och springa bort det jag ätit igår och idag hehe... och tro inte att jag är en såndär , '' oh nej vad många kalorier '' för en sån är jag verkligen inte! det enda jag vill är att få en fit kropp till sommarn!

anyways så vet jag inte vad som händer , först en springtur ensam tror jag eftersom att johanna är en latis (a
sen ska jag nog träffa ida och emelie och ha pretty little liars marathon men det är icke säkert så vi får la se.
aja tråkigt inlägg så säger hejdå sålänge ;*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg, besök gärna min blogg om den underbara Justin Bieber! (;

2012-02-11 @ 13:57:59
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0