top fyra, sommarn

1. too be tan, att vara brun är nästan det bästa med sommarn! enligt mig iallafal, så jävla snyggt och fräscht?
det är typ darför jag ser fram i mot turkie, för då ska jag bli brun som en... ah jag vet inte. BRUN IALLFALL.

2. do what you want, det är också en riktigt bra sak med sommarn. Du gör vad du vill med ditt liv och inga bekymmer har du på sommarn heller, att känna sig fri är den bästa känslan som finns. Antingen bara ligga och sola och dricka en iskall cola eller vara ute med kompisarna och ha hur kul som helst.. let's get crazy.

3. laaaugh, på sommarn skrattar man som mest och då får man siiixxpack typ... haha ååh, älska att skratta!

4. wear your favorite shorts, iiiiiph! längtar tills man kan ha på sig sina shorts, ha ett par riktigt bruna ben och ha converse på fötterna. jävligt skön känsla, nästan den skönaste som finns.
Tumblr_lgx567qbwu1qcyloso1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0