tölö brudar nittio åtta ♥

jag måste få tala ut om mitt för goa gäng, tölö if F98. ♥
jag har spelat fotboll sedan 2005, och självklart började jag spela i tölö.
men om jag minns rätt så spelade jag med 99:orna första året eftersom jag kände mer människor då,
men sen så gick jag upp till 98:orna, och då kom jag ihåg att cattis, anna & ann-helen var våra tränare. Och sen kom mathias.
Sen dess har jag spelat fotboll!
'
Dom jag mest kom ihåg från när vi var små var Malin, Amanda h och hanna :)
så om jag tänker efter så har vi kännt varandra sjukt länge!
'
aja, back to now...
Jag tror inte det finns ett sådant gött lag som vårat, vi håller verkligen alltid ihop och stöttar varandra
igenom hela matcherna & träningarna och ja vad det nu är!
i varje cup vi spelat har vi kommit minst 1:a, 2:a eller 3:a .. .:)
jag säger bara: JAG ÄLSKAR TÖLÖ BRUDAR NITTIO ÅTTA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0