lite random frågor idag

Om du skulle fått träffa en kändis exakt nu, vem skulle du valt? haha, megalätt fråga :)
Justin Bieber helt klart, hur dum i huvudet skulle JAG inte vara om jag inte valde han. hehe
Vilken är din favorit frukt? ehm jag bara älskar gröna äpplen så sjukt gott & fräscht. Sen älskar jag mango och annanas så sjukt mycke. Annanas & mango är som chips för mig faktist (a
Skriv några vänner som är bra att ha & varför!
Stephanie, helt klart min världens bästa vän och kan prata med henne om allt. Hon betyder mer än allt. Love youuu!
Johanna, hon är verkligen än vän man behöver. Kan vara mig själv med henne och hon får en att skratta så man får kramp!
Ida, gashh silken humor kvinnan har. Hon är helt underbar & ställer alltid upp för mig. hon gör min dag i skolan!
Emelie, hon bryr sig om alla verkligen. Älskar hennes skratt & hon är ursöt ;) hon gör också min da i skolan!
Emma, man mår verkligen bra när man är med henne. Hon är så otroligt snäll och jag litar upp till 1000 på henne!

Kommentarer
Postat av: emmis

du är sååå underbar gumman, loveu!!

2011-10-27 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0