jag har en helt amazing vän,

och namnet är, emma underbar clarin! that girl is just amaazing dudes..
anyways, så har jag haft en grym helg, igår kom jag till henne vid halv 4 och sen mötte vi vanessa på stationen och planerade våran kväll. Jag blev mumie, emma blev ett tvåhuvud scream människa och vanessa blev.. haha ja blandat med jävul or something!
vi gick ut i hede oh sa bus eller godis, kallt men kul!
sen när vi kom hem åkte vanessa hem och jag & emma satte oss vid datan och kollade '' hål i väggen '' & '' singing bee '' INGET LIV SÄGER JAG BARA!
idag så har vi varit nere i onsala och chillat på dillen, kollat på varla mot onsala; 5-5!
sen efter spelade några killar och eftersom bussen skulle gå halv 5 typ så såg vi på den matchen också, :)
anyways, så får ni ha det grymt så lägger ja upp bilder i nästa inlägg!
Och förlåt för ett långt , och kanske långtråkigt inlägg.. but shit the same.
älskar dig emmsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0