för att jag har problem...

jag mår verkligen dåligt hela tiden, så fort jag tänker på det mår jag sjukt dåligt.
ja har halvt problem här hemma och sånt. usch alltså
dessutom vill jag inte bo här i kungsbacka, jag vill bo i göteborg, jag har alltid hatat kungsbacka.
visst har jag dom där så sjukt goa vännerna det inte finns många av, men jag vill verkligen bara börja om på nytt.
flytta, alltså jag menar verkligen BÖRJA OM PÅ NYYTT.
det r så mycket i livet som är så dåligt, men det är också mycket som är sjukt bra.
tänk på dom i afrika eller nu vilket land det är, hur mycket bättre har dom då? inte ens i närheten så bra som vi har.
.. men ändp gnäller jag :'(
men jag har så sjukt svårt att tänka positivt, tänker bara negativt på allt.
det är så allt blir fel, för att vara glad så måste man liksom '' vara vara vara '' glad.


jag har verkligen bara 4 vänner som jag kan lite på upp till 1000%
det är bara så många som sviker...

sen får jag verkligen ångest på mig själv, det finns en person som drar mig till sig och får mig att ignonera alla andra. jag blir jättesur på mig själv.
och dom där blickarna några ger mig, får mig att bära på en tyngre tyngd.

sen känner jag en sån jävla stor press,
om jag inte gör som andra säger så blir jag verkligen sjukt ledsen, jag har svårt att säga nej!
dessutom fotbollen, ja vill satsa.. verkligen satsa, gå på varje träning men ibland måste jag verkligen tvinga mig iväg dit för att ja mår så sjukt dåligt .
och när jag inte går på träningarna känner jag mig bara så... ledsen? & att folk blir jättesura på mig men det tror jag inte. snarare glada eftersom jag suger på fotboll (a
nej men alltså ja menar det faktist
det är bara pga av pressen som jag får.

nej, nu vill jag faktist inte skriva mer...





Kommentarer
Postat av: en som bryr sig, börjar på i slutar på l

Men pajas inte ska du gå runt och känna dig ledssen!! du vet att du kan prata med mig och om du inte visste vet du nu! Jag bryr mig och vill inte att du ska känna dig så här! du kan alltid prata med mig och jag lyssnar även om du inte vill prata med mig! okej? <33 bara så du vet!

2011-10-18 @ 15:54:37
Postat av: josefine transbäck

paulina , jag vill vekligen inte att du ska må dåligt, jag finns för dig hela tiden och jag lyssanr alltid vad du vill säga. jag blir bara ledsen om du inte kommer till träningarna , det verkligen något som saknas <3

jag älska dig och vill att du ska må bra <3

2011-10-20 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0