ÄNTLIGEN ♥

ser ni den nya designen, gud haha.. Den blev liksom 100x bättre än den andra, nu är den iallafall ordnad. Och det tog liksom sin tid. Tror att allt är klart, kanske något som fattar. Vad tycker ni om den nya, ska jag byta tillbaka till den gammla eller inte?
Men jag tror faktist ja håller fast vid den här, i like this... (:

förresten är det bara jag som tycker att de känns som söndag :o ?
btw så blire typ den sista seriematchen imorgon, vi ska möta väster och jag är hur nervös som helst.
det är jag alltid, aja... lite tråkigt inlägg men ni får ha det mega bra ♥
puss och kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: eve

det är lördag pajas....

2011-10-08 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0