andra halloween, höhö

shu bräää, wazzööp dudes?!
tjeennnnare? lägeeeeeeeeeeeeet?
hejj gummmmaaaaaaaaaaan!
nej skoja , hejsan svejsan hur mår ni?!
nej jag skoja igen !
sitter här och har precis kommit hem från denna failiga och grymma kväll.
massor av weirda saker har hänt, men jag har det bra med mina kärringar! EMELIE & IDA!
dom är grymma , elr har ja sagt det redan?!
nej vi är fulla!
nej skoja igen igen !
jag vet att dettta är så kul att läsa!
nej skoja ...
jag skoja
OKEJ FATTAR NI ELLER?!?!?! ? JAG SKOJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR :@
'' svårt att andas , ''  får inge luft, har panik!
SKOJA
nej , ja skoja! idag träffa ja magnus uggla, :)
så snygg!
skoja
och ja skojar om att ja träffa han ..
nej skoja
äsch
skoja
MEN GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD JAG SKOJAR OKEJ?!
get it?
jaja, nu ska ja tvätta bort mitt smink eftersom ja är snygg?
skoja.
not at all.
okej , ha det bra!
skoja...
HA DET MEGAGÖTT
skoja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0