3 frågor & 3 svar

vilket land skulle du vilja åka till '' just nu '' ? Helst av allt vill ja åka till USA, det är min största dröm. Vill bo där när jag blir äldre. Men nu vill ja typ åka till cypern eller filippinerna. Ett varmt land, vill inte bli blek igen :(

 

Vad skulle du göra om Justin Bieber kom in i ditt rum nu? haha, men gud skulle skämmas ihjäl! Eftersom att jag sitter med blött hår & tror mig jag är så mycket fulare när jag har blött hår. Dessutom sitter jag med för korta svambob pyjamas byxor och en brun ful tröja! Så like I said, skämmas ihjäl. Men där i mot skulle ja bli överlycklig wtf, och som alla tror så skulle jag inte börja skrika och få världens ryck. :)

 

Vilken låt lyssnar du på nu? haha har precis klickat upp Justin Bieber '' helt nya låt '', och ja... inte den bästa låten, men man kan ju liksom sova till den eller ha på den på lägre volym när det är jul. men nu är det ju

'' BIEBER CHRISTMAS '' ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0