- tjejen bakom paulina leskovar ♥

bjuder på denna fula bild ♥
Jag har blivit otroligt känslig på den sista tiden
Om en person frågar hur jar är som person, skulle en som inte kände mig så bra säga : hon är skitblyg. Mednas en som kände mig bra skulle sagt: galnaste människan jag känner.
Jag verkligen hatar bitchblickar
Jag biter på mina naglara, det gör jag när jag är nervös eller har tråkigt!
Ibland kan jag verkligen hata mig själv
Jag vill flytta ifrån kungsbacka och flytta in till göteborg, men det vill jag inte göra för att jag har fotbollen att satsa på.
jag älskar fotboll, och har spelat sen 2005/2006, inte så jättelänge jämnfört med andra människor! Dessutom har jag alltid spelat i tölö bästa if!
No är verkligen det värsta ämnet jag vet, så långtråkigt och vissa saker fattar jag inte ens varför man ska lära sig det. Jag tror inte jag kommer få användning av det när jag blir stor.
Jag tycker verkligen ingenting är pinsamt, inte bland okända människor liksom. Jag kan gå och prata med folk jag inte känner. :)
Jag verkligen h a t a r smileys som dom här ( XD XP ;P xd ) speciellt XD, usch... hehehe
Jag kan själv säga att jag har svindåligt bordskick
Dom som jag verkligen aldrig skulle kunna leva utan är stephanie, johanna & mamma. Det är dom som betyder mest i mitt liv.
Jag stör mig verkligen jättelätt på saker..
Jag älskar att säga hej till dom som jag inte känner
Jag ser john, verkligen överallt... vart jag än går så ser jag han... scared
Jag följer mer än 20 bloggar
Matte & Svenska, är mitt favorit ämmne!

Kommentarer
Postat av: Johanna

bra svaaar!

älskar dig <3

2011-10-12 @ 17:14:32
URL: http://jjoohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0