oh my gosh

orkar inte berätta om min helg, de har hänt så mycket kul och sånt men jag kan kortfatta allting!
fredags, sleep over med emelie & ida... mina bebbisar har dock gett emelie en blåtira när vi hade kuddkrig!
lördag, upp vid 8 SKYNDA iväg till träningen/uttagningen sämsta träningen på länge verkligen ;o
hände ingenting mer den dagen förutom att mina kusiner var hemma hos oss.
söndag, vaknade vid fyra lämnade min morfar till landvetter stannade där i några timmar sen tog vi en morgonprommenad i göteborg, fyfan vad skönt!
direkt iväg till match, 9-0 mot azaela! inte så dummmt!
BIO MED EVELINA, BREAKING UP!
nej skoja down, haha!
MEGA BRA REKOMENDERAR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0