everyone has a drug

...och du är min
jag vet inte hur jag ska skriva det här, men skitsamma jag tror ändå inte att någon kommer läsa det här.
jag verkligen får deppig när jag ser en bild på dig, jag blir alltid deppig när någon nämner ditt namn, speciellt när jag hör en av dina låtar. Ja, alltså verkligen allting med dig gör så att jag blir deppig, you driving me crazy dude.
jag göra vad som helst för att träffa dig, v a d s o m h e l s t.
du föörstör mitt liv, jag saknar dig :( kan man sakna någon som man inte ens träffat?
det borde inte ens vara möjligt, men det är det. JAG SAKNAR DIG, mer än vad du tror.
alltså nej, denna texten gör mig deppig.
jag kommer alltid älska dig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta.
//din fru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0