Din favorit mat: haha, min favoritmat är helt klart pizza och mc donalds... och ja! jag är svin nyttig !
Dagens saknade : Stephanie &
Det pinsammaste du råkat ut för: Hmm, alltså jag råkar ut för pinsamma saker hela tiden. Och då menar jag verkligen HELA TIDEN.
men jag kan berätta en sak som hände i sommras, det var pretty pinsamt eftersom det var mitt i gothia och det finns ju folk över allt! anyways, åkte spårvagn med steff och sara men när vi går av så tror jag att jag glömt min mobil. Spårvagnen som självklart börjat åka lite grann, haha jag sprang efter den och tillslut så stanna den typ...
sprang in i spårvagnen och där ja satt så satt några efterblivna killar och ja ba '' Did I forget my PONE! '' Jag sa liksom PONE, inte PHONE... aja fick iaf panik. dom ba '' Nooo '' och ja ba hopp och försökte gå av spårvagnen eftersom dom liksom STANNAT HELA SPÅRVAGNEN! men dörrarna var låsta och alla kollade på mig, då fick steff springa fram och öpnna den. haha nej , jag vill helst inte prata om det. 'hittade iaf min mobil i min väska senare'
haha aja hoppas ni orkade läsa allt, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0