Vad väger du, och hur lång är du? Okej jag är riktigt besviken med hela skiten. Typ iallfall, jag var hos syster och vägde mig och mätte mig och båda resultaten blev chockerande. höhö, anyways så vägde jag ungefär 30 kg förra året, det är en normal vikt för MIG, korta lilla MIG. Men nu har jag fan gått upp 14 kg, på ETT ÅR. jag är svinbesviken, liksom okej okej jag kan ju faktist erkänna jag är inte tjock men whut ever med det liksom. Att man kan gå upp 14 kg på ett år liksom :( Alltså, min vikt är 44 kg
aja, har bestämt att sluta med allt onyttigt! haha wish me good luck.
Och min längd, HIHI JAG HAR VÄXT! 1 meter och 53 cm, iip
Vad är det onyttigaste med dig? My gaaad, jag är onyttig 24/7 men jag kan seriöst inte hjälpa det. Om godis och sånt annat vara nyttigt, skulle ja verkligen vara världens nyttigaste person. promise you
Hur ofta tränar du då? Haha, jag tränar i princip varje dag... om man räknar med idrotten i skolan. Fast på helgerna så brukar det bara vara vanlig match och sånt, blablabla...
ännu en gång, förlåt om det här inte är intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0