En människa du stör dig på? en tjej... nämner inga namn. först när jag lärde känna henne var hon så sjukt schysst att man verkligen drogs till henne. Nu är hon världens ekakaste människa och är sur hela tiden.
blir sur för allting liksom, byter vänner hela tiden. shit the same, palla snacka om henne!
2 saker som hänt idag, och du vill bara strypa någonting...? haha oooja eller igår hände 2 saker, spillde fruktsoda på mitt tangentbord och nu måste man verkligen trycka stenhårt när man skriver, det värsta är att det är skoldatan :(
När min sån här perisien, haha hur fan stavar man? aja hela den ramlade en för en typ och mitt glas mjölk bara skjölde ner sängen. tack för den liksom!
Dagens bild! haha, också gårdagens but shit the same:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0