berätta någonting om dig, som dom flesta inte vet! okej, jag kan berätta lite grann men det är inte så jätteintressant.
Jag läser novellbloggar i princip hela tiden, dessutom skriver jag med noveller utanför skolan...
Jag har sjukt lätt för att bli irriterad på allting, men visar det aldrig...
jag hatar, verkligen haaaaatar när det är o-ordning. får panik då!
Om du skulle få en förmåga, vad skulle det vara? Oh holy shit.. Ni skulle inte veta hur bättre person jag skulle få vara om jag kunde läsa andras tankar. Jag är en sån som tar åt mig sjukt mycket, speciellt sånna jävla blickar.
Och dom som ger blickarna, kanske bara kollar och tänker inte alls.
Men jag blir så deppig när jag tänker på hur folk tänker om mig, så jao..
att läsa andras tankar, även fast ni kanske tänker på lite privat-stuffs!
vad vet jag?
En perfekt dag, när du inte är med någon! Jag älskar sånna dagar när man bara kan chilla, tänka ut allt.
då äter ja frukost först, tv lite grann.. .sen sitter jag hela dagen med datan.
Och lite choklad, gör allting mycket bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0