det finns mer fel än rätt

jag vet att inte många kommer läsa det här, och jag bryr mig inte.
måste iallfall få skriva ut allting, mår piss... verkligen piss. P I S S
jag vill inte säga att mitt liv är megadåligt, för det är det ju inte. Inte jämnfört med alla andra barn eller människor
i världen. Dom kanske inte ens har vänner, jag har vänner! båda sanna och falska.
Fast där i mot har jag ingen som jag kan berätta ALLT, verkligen ALLT för. Ingen, ingen jag känner kan jag berätta allt för. Visst visst, det finns några som jag kan berätta allt för, men inte exakt ALLT.
Det finns ingen jag kan prata ut med, antingen skäms jag, tycker saker är pinsamt, vissa kan jag inte ens lita på.
även hur nära dom står mig, så kan jag inte lita på vissa.
det finns så himla många som varit sjukt snälla och helt bäst men liksom sen '' pratar '' jag med en annan och sover över en gång och ni skiter i mig helt totalt.
jag gör ingenting rätt längre, tar fel väg hela tiden. Går alltid den andra vägen, som bara blir piss.
och hur mycket jag vill ändra på saker, så får jag den PERFEKTA chansen att bryta på allt. Fast en person, maybe två personer? stoppade allting och nu mår jag dubbelt så sämre.
att jag offrade den chansen, fast det är dock inte försent än! Men när jag väl gjort valet kan man inte spola tillbaks.
Det kan man inte, kommer inte gå.  Men allt detta, som nu var en sån grym ide sket sig, du sket i det. du sket i mig.
du säger alltid att du vill mitt bästa, men du får mig ju nästan att må dåligt hela tiden.
allt jag vill är att böja om på nytt, bli en helt ny person.
som kan vara glad utan att vara ledsen inom sig, jag vet inte vad det är? Om det är du som sänkt ner mig eller jag som bara fått sånt dåligt självförtroende '' helt plötsligt ''. Önskar iaf att du kunde förstå.
Förutom allt det här så tror jag faktist att det bara är tre personer som aldrig svikit mig. TRE, tre personer. Tre av alla?!
anyways så betyder dom mest, mest mest mest.. tror inte jag kan älska någon så mycket som jag älskar dom och jag kan faktist säga vem dom är! johanna könig arvidsson, stephanie altjärn & emma clarin.
om jag ändå kunde berätta allting, för någon som förstår. och jag tror jag vet den perfekta personen.
- ingen ser hur dåligt jag mår, bakom mitt falska leende, PUNKT
om jag ändå kunde ta mina egna rätta beslut,


Kommentarer
Postat av: Linny

Börjar ju gråta när jag läser detta....

Det är inte rätt att du ska må så dåligt,du är en underbar person och det tror jag alla tycker,det går inte att inte älska dej.

Vill inte att du ska må dåligt,du ska veta att jag står vid din sida vad som än händer<3



Puss på dej<3

2011-11-29 @ 18:20:10
Postat av: josefine transbäck

paulina, jag vill verkligen inte att du ska må dåligt.

du är verkliegn en toppen tjej som jag verkligen tycker om, jag lovar att jag finns för dig hela tiden,

du är värd att må bra, känna att allt känns bra ohc så <3

2011-11-29 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0