tre vänner du absolut måste ha

Stephanie Altjärn: Alltså det är så svårt att förklara, med ord iallfall. Det skulle bara ta miljarder år.
Jag har kännt dig sedan jag föddes, vi är som tvillingar på insidan. Vi tänker likadant, vi svarar likadant, vi förstår andra likadant. Vi är så lika man kan bli, I really mean it!
Förutom allt det där är du en sån vän alla behöver, man behöver en sån som förstår en exakt.
Jag kan vara mig själv med dig, jag skäms aldrig.
Kan berätta i princip allt för henne, och det känns mer än bra!
vi har sjukt mycket minnen, detta året har nog varit '' vårat år ''. Vi har sätts otroligt mycket men det är jag bara riktigt glad för.  Förutom att hon är en riktig heting (; , så är hon megasnäll, pålitlig och allt sådant. Hon har allt!
älskar dig sjuuuukt mycket bebbe. SJUKT MYCKET! Du får mig alltid att må bra, så fort jag hör din röst blir jag helt... GLAAAAAAAAD
hoppar du , då hoppar jag steff, för jag kan seriöst verkligen inte leva utan dig.
Du är värd så mycket mer än vad du tror, jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig!
13 år med min syster och det kommer fler.
Johanna König: Sen vi flyttade hit, sedan åtta år sen var det faktist. Aja sen dess har vi varit bääästisasr, vi bor 3 meter ifrån varandra. Våra hus sitter ju till och med ihop?!
Vi blev bästavänner direkt, och står fortfarande varandra lika näraoch komer alltid att göra.
Hon är heeelt galen, och då menar jag verkligen galen upp till 100%.
Det finns verkligen ingen som är som henne, johanna är min och bara min.
Hon kan verkligen få en att måbra, genom att bara säga en mening så skrattar man åt henne.
Ibland för att hon r så galet töntig, galet gullig eller bara helt enkelt rolig & galen.
Skaffa en vän som henne, en sån behöver man. Man kan alltid gå till henne, hon gör vad som helst för en, så grym vän hon är.
förutom det är hon grym på att hålla hemlisar.
älskar dig johanna!
Emma Clarin: Jag känner verkligen att jag måste skriva om emma, hon är helt galet bra.
om jag tänker efter har vi kännt varandra ganska länge, men det var inte förräns förra året efter forwardcupen i örebro vi blev '' riktiga vänner '' Jag minns det väl, lisse med emma, philip och enberg! haha , sen så kollade vi på hennes brors match och sen sov jag över hos henne och vi såg på the ring (;
haha, jag har aldrig bråkat med emma, hon har aldrig svikit mig, vi har inte ens haft ett '' litet '' tjafs!
bara glada minnen, oförglömliga också!
Förutom det så är jag förvånad att en sån tjej som emma vill vara med en töntig tjej som jag? ;)
hon är verkligen speciell och bryr sig om alla!
emma, jag älskar dig och jag ser fram i mot det som kommer hända ! om det nu händer!

Kommentarer
Postat av: liza johansson

skulle du göra en header åt mig ? <3

så sjukt fin är du pajaaas

2011-12-01 @ 10:04:30
URL: http://lizaannysofia.blogg.se/
Postat av: emmsan

åh du fattar inte hur bra du är?! och vadå tönt, du är världens finaste människa gumman, underbar helt enkelt! ja vi får se hur det blir, men jag tror att det skulle bli perfekt, jag älskar dig!!!!

2011-12-01 @ 19:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0