somnar med ett leende på läpparna, för en gångs skull.

'

silken lång dag, men i så fall en riktigt sköööön lång dag.
ah det började med skola, såg klart på never say never & matteprov direkt efter. Det brukar alltid gå så sjukt bra, but not this time. Eller A-delen var hu lätt som helst men inte B-delen, blir mer än 5 fel :'( och jag har aldrig haft mer än fem fel på ett matteprov, suck.
anyways, efter skolan så drog jag till stationen och mötte min emmsan, vi stack till simhallen och hade det riktigt gött!
simmade 20 varv, ;o otroligt! Ni borde verkligen göra det, man blir så sickness avslappnad vilket bara är bra.
Fast glassen ersatte simningen.
Efter det så drog vi oss hem, med massor av flum på läpparna! älskar dig emma!
När ja kom hem gick jag till ica och köpte lite smått & gott inför imorgon. Då vi BARA ska se på tre filmer (Y
Just nu ligger Johanna på en maddrass brevid och snarkar, haha nej men nu måste vi lägga oss. fast nä!
godnatt iaf, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0