sjuttonde december, tvåtusen elva!


känner att vissa bilder i förra inlägget var fett onödiga. aja, min bild behöver lite bilder så why not. :)
haha, jag kan ju börja med att berätta att min lördag varit ganska perfekt. För mina lördagar brukar vara ganska
sega :/
började som sagt att jag vaknade och sprang med min evelina. Sprang ju dock inte så långt, bättre än ingenting?
hehe, åkte sen in till göteborg för att träffa stephanie och hennes mamma.
blev massor med flum och mat, vi har alltid kul och går inte en sekund utan att man skratttar och skämmer ut sig.
anyways, ha en otroligt bra lördagskväll!
ska försöka uppdatera lite fler inlägg ikv för imorgon blir det inga !
vååran fina julgranis, den heter orvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0