SJÄTTE DECEMBER

sjätte december, tvåtusenelva
6 sanningar


Jag stör mig när folk inte kommer i tid, haha även fast jag har lärt mig att kontrollera mig själv efter som *host* Stephanie *host* gjort mig van ;))
Det är inte många som förstår min humor, men så är det bara!
Jag hatar mina ögonbryn, det är något problem på dom.
Jag hatar när, t.ex om.. vi säger petter och anna!
Petter retar mig, Anna tycker det är sjukt taskigt men gör ändå samma sak på andra. haha okej, ni fatta ingenting men shit the same!
När jag står framför en spegel, gör jag bara grimaser!
det är sjukt svårt att komma på sanningar, men det är kul iaf :)

Kommentarer
Postat av: Steff

Hahah hehe <3

Ssaknar dejj !!

2011-12-06 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0