shu brä, ilona här!

hallojj, ilona häääärr!!
haha, just nu sitter vi på lunch rast och sjunger till justins låt! jag har delat den där nere...
men ahh, vi ska ju ha engelska snart...Och vi ska redovisa om några stater i US.
Fast jag ska inte redovisa för än nästa vecka för jag har ingen data för det var NÅGON som sköt en boll på min data så den flög i golvet. Så den har jag lämnat in och hoppas jag får en ny eller låne-data snart, för nu har det gått 5 dagar och det är sååå tråkigt och så kan jag inte jobba riktigt på lektionenerna heller..hahahaha fan vad jag snackar!! men jaja, det var ju länge sedan jag blogga? Paulina ska hjälpa mig göra en ny, för jag fattar nada på blogg.se, det ända jag kan är att göra inlägg som jag gör nu ;) men nu ska jag gå in på lektion så,
PUUSSS BABEEES !!!
Om ni bläddrar ner lite så ser ni en blid på mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0