saker man verkligen stör sig på, fett fett värt att läsa!


När man ska hälla salt på maten, så kommer det antingen alldeles för lite, eller alldeles för mycket!!
Tanterna på Ica som inte kan bjuda på en enkrona. Man ba, jag har lixom tagit mig hit hela vägen ifrån soffan för att få detta, en krona har jag glöööömt.. Så måste man lägga tillbaka något :p
När folk fortfarande skriver "Vgd", man ba jo men hehe, välkommen till 2011..
Att man får ett sms precis när man lagt ifrån sig mobilen..
När man skriver "vem" till någon på fb, och person svarar sitt namn. Man ba nähä? Menar du det? Trodde bara du hette så på fb utan NÅGON anledning..
När ens föreldrar/syskon står bakom skärmen och kollar vad man gör på datorn..
När någon får mig att skratta när jag är riktigt sur
När någon loggar ut och så har man precis ställt en fråga i fb chatten..
När man börjar sjunga på en låt, så börjar den man är med sjunga med. Man ba, ser jag ut som en karaoke maskin?
När man råkar trycka på skicka fast man bara skrivit halva smset..
När man frågar någon något och personen säger "va?" och man ba nej skitsamma, så säger han/hon "aha" och svarar på frågan..
att man bara köper gott godis men endå äter upp alla "Goda" först och låter dom "äckliga" vara kvar..
När spårvagns/buss chafförer ser att man springer men åker endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0