säg en person...

.. som är din absolut bästa vän - Stephanie Altjärn & Johanna König
.. som du älskar av hela ditt hjärta - Emma clarin
.. som du skulle offra livet för - Stefffii och johanniii
.. som är den smartaste du känner  - Linny, ohmyy!
.. som alltid får dig på strålande humör - Evelina lindh!
.. som får dig att le när allt känns tungt - Linny och bell!
.. som är den omtänksamaste du vet - Amanda helldal, :)
.. som är en ängel - Emma clarin
.. som du tycker borde vara nöjd med sitt utseende - Malin block (:
.. som är en föredetta bästa vän - Elizabeth
.. som är snygg - Justin Bieber!
.. som är en av dom du vill lära känna bättre -  Jag vet faktist inte!
.. som är underbar -  Ida och Emelie!
.. som du tycker är fin - Josefine transbäck!
.. som du kan prata om allt med - Stephanie, johanna!
.. som är din barndomsvän - finns la massor!
.. som du saknar - Philip rune qvil!
.. som betyder mest - alla mina vänner
.. som du har spenderat mest tid med - är la olika!
.. som aldrig svikit dig - Johanna!
.. som du tycker ser bra ut - Moa kvist!
.. som du tycker är snäll - Josefine Tranbäck
.. som du inte har träffat på länge - Amandaa bernardinoo!
.. som du bara träffat en gång - hmm, jag vet faktist inte :D
.. som du träffade idag - Massor !
.. som du tycker är söt - Evelina lindh
.. som du alltid har roligt med -  Emelie och Ida
..som du alltid litar på -  steff!
.. som är din absolut bästa vän - Stephanie Altjärn & Johanna König
.. som du älskar av hela ditt hjärta - Emma clarin
.. som du skulle offra livet för - Stefffii och johanniii
.. som är den smartaste du känner  - Linny, ohmyy!
.. som alltid får dig på strålande humör - Evelina lindh!
.. som får dig att le när allt känns tungt - Linny och bell!
.. som är den omtänksamaste du vet - Amanda helldal, :)
.. som är en ängel - Emma clarin
.. som du tycker borde vara nöjd med sitt utseende - Malin block (:
.. som är en föredetta bästa vän - Elizabeth
.. som är snygg - Justin Bieber!
.. som är en av dom du vill lära känna bättre -  Jag vet faktist inte!
.. som är underbar -  Ida och Emelie!
.. som du tycker är fin - Josefine transbäck!
.. som du kan prata om allt med - Stephanie, johanna!
.. som är din barndomsvän - finns la massor!
.. som du saknar - Philip rune qvil!
.. som betyder mest - alla mina vänner
.. som du har spenderat mest tid med - är la olika!
.. som aldrig svikit dig - Johanna!
.. som du tycker ser bra ut - Moa kvist!
.. som du tycker är snäll - Josefine Tranbäck
.. som du inte har träffat på länge - Amandaa bernardinoo!
.. som du bara träffat en gång - hmm, jag vet faktist inte :D
.. som du träffade idag - Massor !
.. som du tycker är söt - Evelina lindh
.. som du alltid har roligt med -  Emelie och Ida
..som du alltid litar på -  steff!
förlåt om jag är lite mobbar och inte syns, men klippte ju tyväärr bort mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0