dessa schampon använder jag, super bra faktist !

det är suuuperviktigt att du smörjer in dig nu under vintern, för det är då man blir som torrast!
jag tycker inte olive luktar godast av alla, men den är typ den ända som luktar freeesh.
resten luktar så konstgjorda!
mascara, absolut min favorit! Fast rekomenderas absolut inte för er som inte gillar vattenfast!
det enda negativa med den här är att den är svår att få bort!
loreal paris double extension
finns dock en samma som inte är vattenfast, men jag är så rädd för sånna som inte är vattenfasta så klarar inte av sånna!
sen så använder jag faktist inget mer smink, så pallar inte berätta mer om smink!
Varje gång du nopprar ögonbrynen , så ska du ALDRIG noppra över.
det bäst att följa där under, då kan jag lova att det blir mycket bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0