härligt osv...


Att ta en springtur med musik i öronen, är inte så dåligt ändå. Gick faktist rätt bra, hehe. Snackade med min stephanie samtidigt oxåå <3
Om två timmar ungefär åker vi ner till farmor och farfar & firar julafton, blir tyvärr inga inlägg då men tror ändå inte någon kollar min blogg vid den tiden. Kanske tidinställer något inlägg ändå. Jag vet ickeee.
denna gången lovar jag att slänga in dagens outfit innan jag åker, inget märkvärdigt jag kommer ha på mig men ändå liksom :)
aja, nu ska jag hoppa in i duschen så ha en bra julafton ♥
bjuder

Kommentarer
Postat av: Josefine<333333

awwww va gullig du är <333333

2011-12-28 @ 22:35:30
URL: http://granhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0