godnatt luuuuviiies


somnar snart på stephanies ''störtsköna'' maddrass på golvet.
dagen blev iallafall riktigt lyckad, förutom min uppdatering! Förlåt för det men har varken orkat eller haft tid med det.
kvällen har nog varit bäst av allt, eller ska man säga natten? haha jag vet inte, jag och stephanie är craaaaazy...
lovar er uppdatering nästa vecka, minst 6 inlägg varje dag :') förresten min julkalender blir det ingenting av, jag tror ingen läste mina sanningar ändå. haha.
designen kan ta sig, pallar inte måste ändå fixa massa andra designer :)
aja, nu får ni ha det så ska jag och stephanie snarka så att hela lägenheten skakar.
tråkigt inlägg förlåt, ni får ha det megamegamegabra!
här har ni min önskelista igen,
och om ni vill se bilder från kvällen så klicka in: www.sstephanie.devote.se !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0