Gillar du skräckfilmer, om inte varför? Haha, typ en fråga som man får i skolan. Nej men usch, dom med monster och sånt skit är bara aja. men där i mot dom som faktist är realistiska och faktist KAN hända är så jävla läskiga. Madrömmar drömmer jag aldrig, men där i mot så for jag jättemycket ont i magen :o I don't know why!
aja nog om skärckfilmer!
Varför är stephanie så snygg? Mygaash, bara kolla på henne. så sexig man kan bli !?
Något du är beronde av? Det är faktist massor, min data tex. Aldrig gått en dag utan att jag suttit på en data!
Sen godis och cola, så sjukt sickness gott! och självklart min familj och mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: majaandrea

2011-12-11 @ 15:14:51
URL: http://majaandrea.blogg.se/
Postat av: majaandrea

- jo tack, det är bara bra :)

men du, i vilket program gör du dina headers?

gör mina på picnik.com så dom är väldigt oproffsiga... hehehe <3 kram / maja b

2011-12-11 @ 15:15:41
URL: http://majaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0