9 dagar, DAG TRE

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

dag 2 – en person ja vill träffa just nu
dag 3 – min favorit årstid och varför
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar
dag 5 – någonting ja vill ha mer än nåt annat just nu
dag 6 – typen av killar ja faller för
dag 7 – vad ja skulle göra om ja fick 1 miljon
dag 8 – en dålig vana ja önskar att ja inte hade
dag 9 – bild på mig och min bästa vän


Jag tror ni alla vet vilken favorit årstid min är, sommar helt klart.
Sån jävla härlig feeling, man bara chillar på livet. Blir brun som en pepparkaka, snygga kläder, ta en skön spingtur vid stranden, träffa kompisar varje dag, fotbollscuper och sena sommar kvällar.
hösten är bara tråkig, kall och grå.
våren är la mysig, man får en kick!
vintern är på andraplats, fast hatar dock gråa vintrar utan snö!

Kommentarer
Postat av: Linda

tack :) vad gör du?

2011-12-23 @ 11:23:29
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0