9 dagar, DAG SEX

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig

dag 2 – en person ja vill träffa just nu
dag 3 – min favorit årstid och varför
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar
dag 5 – någonting ja vill ha mer än nåt annat just nu
dag 6 – typen av killar ja faller för
dag 7 – vad ja skulle göra om ja fick 1 miljon
dag 8 – en dålig vana ja önskar att ja inte hade
dag 9 – bild på mig och min bästa vän


kolla på justin bieber, då har ni svaret. haha

nej men,  sjukt gullig på sättet, jättefin personlighet, gulligt skratt och fina ögon.

killar som får mig att skratta & inte håller på med andra!


Kommentarer
Postat av: LINNEA

förlåt för sent svar, men nu är jag hemma igen och jag uppdaterar som vanligt. läs gärna senaste inlägget om ni undrar vad som hänt under julafton och vad jag fått för julklappar ;)

hoppas du hade en underbar helg och en god jul! KRAM LINNEA (liinneaelisabetpyrro.blogg.se/)



sv; nämen tack!

2011-12-26 @ 14:38:42
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0