23 december, tvåtusenelva; GODMORGON


åh, vaknade nyss och ätit mina riktigt goa flingor som pappa köpte hem igår.
väntar på att mamma ska komma hem och då ska jag färga mitt hår och mina ögonbryn. Har aldrig färgat mina ögonbryn, så jag är ganska rädd för tänk om dom blir missfärgade och fula. Håret är bara för att jag har utväxt.
hehe, hoppas på det bästa iallafall!
Min dag är ganska planerad, en hemmadag - städa, baka kladdis, en springtur, slå in julklappar osv...
kan iallafall säga att jag bjuder på inlägg idag eftersom att jag inte kommer ha lika bra uppdatering imon.
FÖR IMORGON ÄR DET JULAFTON! (':

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Härlig bild :D

2011-12-23 @ 11:23:17
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0