THIS IS HOW WE DO!

haha, hejsan svejsan!
Blev en grym dag, först så stack jag, philip och jonte till liseberg (:
Åkte massa och sånt, haha åh roligast var nog flumride när jonathan blev blöt som en jävla fisk :D
haha, sen vid fyra stack jag hem genomblöt...inte alls pinsamt!
Men så fick jag stressa mig till träninge, men hann i tid iaf !:)
Sen efter cyklade jag hem och var med Moa, åh vilken saknad unge!
Vi tog bussen till stationen eftersom att vi inte pallade att gå, haha typiskt oss:)
usch vilken hemsk rolig busschafför, haha mötte upp philip där.
Sen såg vi emma oh amanda som också hyrde film!
Haha, tillslut hyrde vi panormal activity! Köpte fett mycket godis, så att jag inte ens hade råd med det :( förlåt...
åh vad jag suger,
åkte hem till moa sen , och då var philip tvungen att dra hem -.- d i r e k t..
Men jag oh moa fick se filmen, men såg aldrig klart den eftersom jag skulle hem.. ah, vi skyller på det ;)
nu ska ja nog sova, gonatt<3
this is how we do, haha :)
(bildfrånwilmasfacebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0