schteeeeker pommes frites :D

hejsan svejsan, hemma från skolan nu (:
OCH GISSA VAD!? I HAR ÄNTLIGEN FÅTT VÅRA DATORER!!!!
Men tyvärr så kan jag inte starta den än eftersom den måste laddas i minst i 15 TIMMAR?!
segtsegtsegtsegtsegt :/
aja anyways så började jag med att vakna och hade verkligen problem med att välja kläder men blev tillslut en oddmolly blus med mina ljusa jeans! Hann inte lägga upp en bild, och kommer nog inte hinna göra det imorgon eftersom att jag kmr stalka min data ...
nu hoppas jag att johanna kommer med mina matteböcker eftersom jag glömde dom i skolan!
Sen ska jag baka har jag bestämt, hoppas jag orkar!
men ni får ha d, ska äta mina exremt goda pommesfrites nu ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0