asso allt bara sket sig, men nu skiter vi i det !

Dagen började skönt, bakade sockerkaka och satt bara vid datorn & tvn :)
sen var det träning, gick bra! Fick också reda på att blev uttagen till DM - distrikt mästerskap. Blev faktist otroligt glad, för själv tycker jag inte att jag är bra fotboll.
äsch , anyways så skulle jag ju till steff.
Men då sket det sig, asso fan! Är fortfarande sur, men vi ses imorgon iaf <3 :)
ska upp 8 , och åker nästan direkt till henne :) good 2 know ? :D
hihi , aja var bara tvungen att göra ett inlägg eftersom jag är så sjukt trött men kan inte sova.
godnat lovies

Kommentarer
Postat av: felicia

roligt ! :)

2011-08-15 @ 10:47:07
URL: http://fellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0