2011-08-10 - too much in my head :s

Hejsan svejsan, 8 jävla sommarlovsdagar kvar.
Jag kan inte alls fatta att sommaren är slut, liksom det har gått så sjukt snabbt ;o?

Däremot blev det inte världens bästa sommar för mig, en av dom värsta nästan...
Fast vissa stunder har varit underbara, skaffat många nya vänner :)
haha, ska göra ett inlägg om vilka vänner jag kommit närmre !

anyways, så har jag inga planer för idag.. lite trist eftersom man får passa på nu!
haha, men idag får det la bli en slappdag!
Imon blire träning, sen åker jag till göteborg för att sova över ett tag med steff ♥

det är en sak, som jag funderar på sjukt mycket.
att ge upp, men frågan är om jag verkligen vill  det!

haha, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0