svar på frågestunden - del 2

- kungsbackas snyggaste kille
svar; lätt fråga, haha alexander enberg

Vad saknar du ifrån i somras?
svar; haha stephanie du vet mycket väl vad jag saknar,
nej men jag sknar verkligen ALLT ifrån sommar.

snyggaste 99:or?
svar; vet inte så många 99:or men typ liza johansson, Felicia martini & Fanny Garanger

vem gillar du nu?
svar; ingen.. ;)

vad tycker du om mig? - ida levenholt
svar; en snäll tjej som är jättesöt!

- Fem närmsta vännerna!
svar; stephanie, johanna, emma c, är mina närmsta vänner och så alla dom andra underbara som också finns och finns för mig all the time!

- vilket är ditt favoritämne i skolan?
svar; matte & idrott

- favoritglass?
svar; piggelin , haha alla är gooooa

- vilken kille vill du strula med?
svar; hej ida söt thysell, jag vill strula med min man justin bieber....

- varför är du så underbar?
svar; IDA, JAG ÄLSKAR DIG

- Hur är den perfekta killen?
svar; take a look on justin bieber and get to know him...

- Hur länga har du bloggat?
svar; svinlänge, sen 2009 tror jag men jag bytt blogg ofta!
- vad för tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?
svar; en stor båt, big mac och en banan...
- sämsta & bästa minnet ifrån somras?
svar; bästa var nog gothia & stockholm, härliga dagar och dom sämsta minnet var när... top secret!

- Vem är din killkompis?
svar; Robin persson... :)
- Älskar du verkligen fotboll?
svar; jo herregud, älskar det sickness mke
Nämn tio snygga killar du känner?
svar; - Alexander E, tobbe, tom, haha nej jag pallar inte....

Nämn tio tjejer som borde vara nöjda med deras utseende!
svar; Emma clarin, Stephanie, Malin b, Wilma, Louise W, Amanda b, Maja Lenwall pallar inte skriva....

- 10 tjejer som betyder mest för dig?
svar; - Stephanie, Johanna, Emma, Evelina, Ilona, Emelie, Ida, Josefine, Clara, Amanda,

- en sanning om dig själv?
svar; jag tror alltid att folk tror dåliga saker om mig...

- Hur länge har du gått i fotboll?
svar; tror jag gått i fotboll sen 2006!
Vilka affärer shoppar du mest i?
svar; Monki, tessie, raglady, odd molly osv..

( sparade johannas cepefrågor till sist,  dock inte alla )
Hur många barn vill du ha?
svar; 1 eller två :)
Vad föredrar du?
svart/vit
Plugga/dö av tristess
pojkvän/bästavän
cola/sprite
godis/chips
100 vänner/två riktiga vänner



Kommentarer
Postat av: JOSEFINGARD.BLOGG.SE

Bli medlem här vet jag: http://www.gratisklader.se/?r=193956



Hejsan bli medlem på länken där upe vet jag.

På sidan ska man samla poäng.

Om du har samlat 60000 poäng så kan du växla in det mot 250 kr i ett presentkort på valfri affär.

Om du har samlat in 45000 poäng kan du växla in det mot 150 kr i ett presentkort på valfri affär.



Det tar inte så långt tid om man inte värvar vänner som jag göra.

Du ska man tipsa om sin egen länk som man hittar enkelt när man har blivit medlem.

Man kan också vara med i olika tävlingar men det får man ju välja själv.

Men det är värt att gå med!!



KRAM JOSEFINGARD.BLOGG.SE

2012-01-21 @ 00:15:45
URL: http://josefingard.blogg.se/
Postat av: Emmsan

Vet du hur mycket jag älskar dig?

2012-01-21 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0