lite dålig update idag,

förlåt, men jag har helt enkelt inte hunnit. Har knappt fällt upp datan idag eftersom vi har grymt tråkiga lektioner och det är jättetight.
men imorgon blir det mer uppdatering, det lovar jag 

vi har precis haft idrott och hoppade höjdhopp, var riiiiiiktigt kass idag. 1.25 bara, hate it :/ nu ska vi bara ha svenska och sen ska jag springa hem för jag inte orkar med skolan.. haha nej skoja men typ!
idag är det som sagt bara läxor som gäller men först så blir det springning med min evelajna!

Kommentarer
Postat av: B E X O L L I L A.

Förlåt för att jag uppdaterar & svarar dåligt på kommentarer men har mycket & göra just nu!

Ska bättra mig jag lovar hihi, allt bra annars ?

2012-01-31 @ 15:30:08
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0