day two

day one - tell things about you, about your life and how you live.
day two - tell us eleven truths about you
day three - ten things you want to do before you die
day four - your best friends
day five - tell us about your crush
day six - ten reason to smile
day seven - something you really want
day eight - ten things you really like to do
day eleven - are you happy about your life


1.  jag heter bieber i efternamn ;)
2.  jag är filippinsk, svensk, slovensk, österikisk(?) och lite spansk!
3.  ibland känns det som att jag är synsk för jag brukar känna igen saker när jag upplever dom!
4.  när jag är sur på andra personer, så säger jag det inte men slår dom med en stekpanna in my mind
5.  jag får ångest-attacker när det är stökigt.
6.  jag har helt ärligt fobi mot fötter, har till och med fobi mot mina egna fötter!
7.  jag kan få humörsvägningar hur lätt som helst, men visar det inte...
8.  jag är så himla bra på att störa mig på andra saker, hehe
9.  klängiga folk kan ta sig, skaffa ett eget liv :'(
10. jag får skuldkänslor så jävla lätt va, kan göra vad som helst, det lilla minsta och jag blir ledsen och ångrar genast.
11. tror alltid att folk tänker dåliga saker om mig, hehe det gör dom säkert (a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0