Sstephanie Är Bäst

Hola a todos !
Paulina duschaar nu , jag är allmänt efterbliven .. nä men jag pallar verkligen inte göra något!
Pauli har spenderat 10 minuter på att kasta kuddar på mig (y'
Vet faktiskt inte va vi ska göra idag ,, vi ska typ träffa en massa ? haha
Har huvudvärk btw ,, och egentligen ska jag sminka mig nu men orkaar icke med deet !
Erkänn pauli är bääst ? asså va skulle man göra utan människan?
haha , eller hon är bäst efter mig dåå men det jag försöka säga är att bråka inte med denna tjej..
Då går man miste om något hähä
jaja ,, men så läänge får ni hade så bra så bloggar pauli senare !
image description

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! kolla gärna in min nystatade novell :D du hittar den på: http://marcuswoxter.blogg.se/category/noveller.html



Skulle vara kul om du ville kommentera och säga vad du tycker, skulle betyda jätte mycket för mig kram! :)

2012-02-18 @ 13:07:01
Postat av: Anonym

Gillar du att läsa om noveller? gillar du foton och tips? då driver jag en perfekt blogg för dig och det skulle vara dunder kul om du ville läsa den :) Jag kommer börja läsa din med :)

du hittar min blogg på : http://marcuswoxter.blogg.se/



Stora kramar! <3

2012-02-18 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0