nine days

day one - tell things about you, about your life and how you live.
day two - tell us eleven truths about you
day three - ten things you want to do before you die
day four - your best friends
day five - tell us about your crush
day six - ten reason to smile
day seven - something you really want
day eight - ten things you really like to do
day eleven - are you happy about your life

okej, vart ska man börja?
ja jag heter paulina jane leskovar och bor här i kungsbacka.
mina föräldrar heter mathias och angelita och min bror heter daniel! förr bodde vi i mölndal men flyttade hit till kungsbacka för sju år sedan...

på fritiden degar jag i skolan, tränar ofta och hänger med kompisar. lever ett helt normalt liv där nästan ingent intressant händer men jag får la leva med det.
nu jag ingenting att skriva.. tror också att ni redan visste det här om mig but shit the same!




bilderna har ni sätt... förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0