hyyyper

hehe fast nej, ska la alldeles strax dra mig mot sängs ( fast nae )...
vid åtta-tiden drog kusinerna hem och då var jag med min lille johanna, hur mycket jag än ville säga nej så kunde jag inte så vi gjorde tillslut en kladdis som blev rätt så lyckad och efter det så gick vi ut på en promenad och hade det mysigt.. kan verkligen prata om allt med tjejen, looveyou johanniii.. ♥

anywaaaaaaaaaaaaayyys så ska jag äntligen träffa min grymt saknade steff! saknar hennes skratt, hennes skämt som kan vara tråkiga men det kan mina vara med så vi står ut med varandra och så saknar jag hela henne.
ska bli grymt skönt att få träffa henne iallafall så min uppdatering kommer kanske inte bli på topp, sorry for that :(

Kommentarer
Postat av: sarah

jag mår bra sig?:)

blogdesign?:)

2012-02-15 @ 23:23:29
URL: http://naomi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0