hej alla fina människor

KVÄLLENS PLANER: plocka fram morgondagens outfit,  packa gympapåsen,  göra mina collage inför imon,  ätaa

hejhej, lång dag idag. först tandläkarn, skola till fyra och tillslut fotbollträning! Riktigt kul träning idag, men var som vanligt helt värdelös. Jag vet inte vad som händer, jag blir sämre & sämre för varje träning som går nu! kill me

imorgon är det en ganska kort dag, slutar halv tre men det är ändå helt OKEJ lektioner... på gympan så ska vi göra beep-test eller vad det fan heter, så sjukt taggad ! tycker det låter jättekul iallafall. well well, efter skolan ska ja göra någt med min johanna! wääääyy, standard helt enkelt <3
ska äta kladdkaka har jag bestämt, det förtjänar jag eftersom jag tränat från tisdag - till idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0