hadula makadula

randomrubrik men shit the same, ska strax gosa mig ner i soffan med mamma och kolla på top model sverige! haha programmet måste vara ett skämt helt seriöst, wannabees vekligen... hehe *försvarar USA* nej men det är iallafall kul och underhållande.

imorgon vet jag inte vad som händer vet bara att på torsdag ska jag jag träffa syster, ååh jag saknar henne sickness mycket verkligen... funderar på en degdag imorgon, men har degat nog under lovet! fast nej mene aja nu blev detta inlägget riktigt tråkigt så avslutar inlägget här... pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: Melle

Ist för att du kanske ska dega (igen) kan du la hjälpa en sjukling som mig med bloggen istället :)<3?

Och påminna mig om vad som är felet med den ...

2012-02-15 @ 14:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0