day four

day one - tell things about you, about your life and how you live.
day two - tell us eleven truths about you
day three - ten things you want to do before you die
day four - your best friends
day five - tell us about your crush
day six - ten reason to smile
day seven - something you really want
day eight - ten things you really like to do
day eleven - are you happy about your life


johanna: jag måste ha kännt henne i åtta år minst, jag älskar henne så sjuk jävla mycket ska ni veta.
jag kan vara mig själv med henne och kan prata om vad som helst utan att hon dömmer mig, alla behöver en sån vän!
vi har alltid stått nära varandra och då menar jag det till och med, hon bor ju 1 meter ifrån mig (;?
aja ni ska veta hur mycket hon betyder iallafall ;* love you mooost!

emma: shit pommes frittes, även fast jag inte kännt emma sålänge, eller jo vi har kännt varandra länge men vi har bara varit tighta i ... oj redan två år ;o? det går snabbt och för varje dag som går blir jag tightare med dig.
emma du är så sjukt underbar och är en av dom snällaste personerna jag verkligen kännt, och jag är fortfarande chockad över att du vill vara kompis med en tönt som mig? hehe älskar dig emmsaaaan!

stephanie: syster dig har jag kännt hela livet, och jag hoppas du vet hur mycket du verkligen betyder för mig?
jag kan verkligen göra allt för dig och jag kan offra typ allt för dig.
du är den jag skrattar mest med, det är du som håller på att billda mitt six-pack? hehe åh du är verkligen amazing och jag kan prata med dig om allt mellan himmel och jord och du ska veta att du alltid kan lita på mig för jag kan lite på dig upp till tusen. jag ser verkligen fram emot året som kommer blir det bästa med dig. PUSS PÅ DIG MIN SYSTER

Kommentarer
Postat av: Hanna

Halojjsann, jag mår bra fast kom nyss på att jag harklar mig hela tiden så det blir som ett tix typ :O Haha, själv då? ^^

2012-02-16 @ 16:56:45
URL: http://lannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0