day five

day one - tell things about you, about your life and how you live.
day two - tell us eleven truths about you
day three - ten things you want to do before you die
day four - your best friends
day five - tell us about your crush
day six - ten reason to smile
day seven - something you really want
day eight - ten things you really like to do
day eleven - are you happy about your life

alltså jag tror ni alla fattar vem jag kommer säga nu, justin bieber ! så är det bara och han kommer alltid vara min crush, oavsett vad som händer. jag älskar honom mer än allt annat, och jag skulle göra nästan allt för att få träffa honom!
Tumblr_lkwjxfot0n1qd6e3po1_1280_large_153638938_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0