på en minut, blev dagen förstörd...

asso åh, ja blir bara så sjukt sur... jag visste att jag inte skulle berättat.
helt otroligt hur felt allt blev, på ett sett så är det faktist mitt fel men ändå?! Ni förtjänar det fan, ni har bara stött ut mig varje gång ni varit med mig och samtidigt snackat skit om folk. Och när jag inte är med så snackar ni säkert skit om mig.
anyways så räddar Ida och Johanna min dag idag, det är ju fan mc donalds dagen idag så jag och ida sticker till donken och käkar där :))
sen på kvällen så ska jag ha myskväll med johanna, åh vad treeevligt!

Kommentarer
Postat av: Steph

De är inte ditt fel ! ;oo

De va ffan rätt av dig att berätta , ssyster du är bäst o du kan aldrig göra några feel ! <3



Fattar inte hur man kan va sur på dig ;ss

2011-09-16 @ 22:22:18
URL: http://stephaniiezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0