DAGENS RANDOM:

ny kategori... dagens random :)
kan skrva vad som helst..
kanske en sanning om mig själv, skriva om min närmsta vän.. haha, nej men liksom VAD SOM HELST!
Och denna gången tänkte jag skriva om mina närmaste 10 vänner :D
Johannakönig: En undebar vän som jag kännt sedan jag var 5 år. Mycket kärlek till henne, hon är hur underbar och galen som helst..Vet inte vad jag skulle göra utan henne! anyways: tre ord, JAG ÄLSKAR DIG!
StephanieAltjärn: Hon är den '' syster '' som jag alltid velat ha, asså man kan säga att vi varit bästisar sedan vi varit små, helt sjukt enligt mig. För vi är med varandra ganska ofta, :) Jag skulle iaf aldrig kunna klara mig utan henne, i love her more than anything... :)
IdaThysell: Tjejen som alltid finns där för mig, och gör min dag i skolan. that girl is to amazing!
Claraafsenius: En sjukt galen tjej , som alltid får mig att skratta och le... much love 2 her!
EmmaClarin: Asså alla vet hur underbar emma är, hon är en riktigt go tjej som alltid är på humör, alldeles för go och söt tjej. aj lav ju <3 + vi är världens största ifk p98 fan!
LinneaMellroth: Mellepelle, för go tjej. U smile, I smile.. ja älskar dig tjejen!
MoaKvist: En grym tjej, hur söt och snäll som helst... kännt henne ganska länge och vi är grymt bra kompisar!
GustavSkeppstedt: Killen som alltid får mig på bra humör.. .säger på bara, vilken bästis man har !
EmelieJohansson & IlonaHaraldsson: 2 tjejer, som är hur snälla som helst, dom får mig alltid att skratta och är också människor som gör min dag i skolan!
JosefineGranhagen: Först och främst så har vi inte alls kännt varandra så länge, men hur som helst så är hon redan EN SJUKT BRA VÄN TILL MIG... hon är underbar och allmänt glad varje dag!
Cilla, maja, sofia, emma och therse: Sen skara cupen har vi kommit varandra sjukt nära, ni är för underbara :)
Linny och bell: 2 tjejer som också  gör min dag i skolan <3
AntonFrostEnglund: haha, åh herregud vilken kille som kan göra en sån glad! Sjukt bra brosha, ilovehim!
IFKGÄNGET: haha dom flesta känner jag inte men några... haha, dom är så goa dom kan bli :)
TÖLÖBRUDAR98: är tvungen att skriva att dom är ett otroligt gött gäng, tjejerna är för grymma! <3
blev lite fler en tio men skitsamma :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag älskar dig hjärtat! <3

2011-09-10 @ 10:08:59
URL: http://jjoohanna.devote.se
Postat av: Anonym

When you smile i smile♥ Love U♥♥

2011-09-10 @ 22:32:23
Postat av: Anonym

When you smile i smile♥ Love U♥♥

2011-09-10 @ 22:32:24
Postat av: linnea

wtfxD mitt namn syns inte :O♥

2011-09-10 @ 22:32:53
Postat av: Ilona❤

älskar dig!<3

2011-09-11 @ 17:07:11
URL: http://ilonaharaldsson.blogspot.com/
Postat av: isabellll

<3333333333333

2011-09-12 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0