skara med världens bästa tölö brudar!

Idag gäller det, vi åker till skara för att vinna hela skiten!
.
haha, så håller på att packa nu eftersom det aldrig blev av igår... inte smart eftersom jag har så sjukt svårt för att packa. Antingen blir det för lite eller för mycket * suck *
nu håller jag iaf på att välja kudde (a) höhö
.
ska iaf bli sjukt kul i skara, hoppas jag!
det blir skönt att komma bort från kungsbacka, och göteborg... man kan ju säga att jag varit där mer än här i kungsbacka!
.
på fredag, imorgon då så kommer min älskade kusin hem (:
saknat henne sjukt massor, oh vi kommer att hitta på något på måndag !
g r y m t, eftersom vi brukar spendera halva sommaren med varandra!
.
Ni får ha det grymt!
dagens stalker låt - what are words by chris medina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0